Followers

Search

Facebook Fanpage

Wednesday, February 22, 2012

[Me2Day] 120222 SHINee Key Me2Day Update!

 파리에서 사진찍다가…자기너무 어둡다고 밝혀줬더니 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
TRANS:
At paris while taking photo…found out that i’m too dark, so I brightened it up ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
둘다 어이없어서 웃음 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
TRANS:
Both of us were dumbfounded so we laughed ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Credit: SHINee me2day
Chinese translation : Korean Me2day
English Translation :byulbit
shared by: nuha^^jinki@ MYJinki

No comments:

Post a Comment